HTML

Kezdetek - Az első térd sérülés

2012.10.18. 20:26 Sportsérülés

2011 szeptemberében egy késő esti kispályás műfüves focimeccsen. Talán kicsit fáradt voltam de nem hiszem hogy köze volt hozzá;) Egy új csapatban mutatkoztam be, talán egy kicsit túl lelkes is voltam egy olyan labdára mentem amire teljesen felesleges volt. Ekkor kb 5 perce voltam a pályán.

Szituáció

A középpálya környékén a vonalhoz közel épp gurult kifelé ha jól emlékszem rólunk valószínű mert fedezte. Én nagy lendülettel utolértem és hátulról megpróbáltam elpiszkálni a labdát jobb lábbal. (én a játékos mögött álltam de a lábamat úgy fordítottam, hogy oldalról "kicsit megkerülve" rúgjam el). A labdát nem értem el. Viszont észre vettem, hogy a palánk ami a vonalhoz közel volt már nagyon közel van. A jobb lábam a rúgó mozdulat után földet ért, és azzal próbáltam megállítani magam. Ami sikerült is de közben a térdem megingott.

Sérülés

Nem tudtam megfigyelni, hogy milyen mozgásokat írt le a térdem. Szerintem csavarodott, pattanó hangot nem halottam az biztos, hogy nagy erők hatottak rá. Mintha kimozdult volna egy rövid időre a helyéről. Nagy fájdalmat éreztem és nem nagyon tudtam ráállni.

Majd 5-10 perc után már nem fájt annyira rá is tudtam állni, talán vissza is tudtam volna menni a pályára. De tudtam hogy ilyenkor mikor be van melegedve nem érzi az ember, hogy mennyire súlyos a sérülés. Meg ha valami van akkor rá is lehet sérülni. Szóval tudtam, hogy nem érdemes. Amúgy nem dagadt fel nagyon.

Vége lett a meccsnek elindultam haza, nem nagyon volt erőm kedvem hogy kórházba mennyek és már nem is éreztem annyira súlyosnak. Hazabicegtem és lefeküdtem aludni kicsit fájt de kb. mint egy jó kis izomláz.

Reggelre megjött a fájdalom és a dagadás is Nem mentem dolgozni, hanem elindultam a kórházba.

Folytatás a következő bejegyzésben...

Szólj hozzá!

Címkék: foci sérülés kezdetek térd

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztszalag-acl.blog.hu/api/trackback/id/tr474856852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása