HTML

Kezdetek - Kórház 2

2012.10.23. 13:34 Sportsérülés

Másnap nagyon fájt a térdem gondoltam el kellene még menni orvoshoz, hátha az nem volt jó akinél előző nap voltam, hátha nem vett észre valamit. Hátha csinálnak más vizsgálatot.

(ekkor már 3 nap telt el a sérülés óta)

A Sportkórház ra is gondoltam de valakitől halottam a Péterfy Sándor (Fiumei út) megnéztem a honlapjukat és fel is hívtam őket mondták, hogy mehetek. Mikor oda mentem már nem voltak olyan lelkesek de azért fogadtak.
Hosszú várakozás.
Alig bírtam besántikálni a vizsgálóba. Kicsit megmozgatta a doki, nagyon éreztette, hogy miért is jöttem én ide. Mondta, hogy a térd lassan gyógyul szóval pihentessem jegeljem.
Szóval megint semmi…

Szólj hozzá!

Címkék: kórház kezdetek vizsgálat térd

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztszalag-acl.blog.hu/api/trackback/id/tr94864339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása