HTML

Kezdetek - Kórház 1

2012.10.23. 13:25 Sportsérülés

Magamról nem írtam az első bejegyzésben 78 ban születtem gyerekkorom óta rendszeresen focizom amatőr szinten 187 cm magas vagyok férfi és szerintem mostanában rám rakódott 1-2 plusz kiló, mostanában 83 kg körül vagyok.

Szóval másnap reggelre bedagadt és nagyon fájt is. A közelemben a 11 ker Szent Imre kórház van. Régebben egy boka sérülés után elmentem és mentővel továbbvittek a János kórházba (nem voltak túl jó tapasztalataim).

Indulás a kórházba
Nem volt jobb ötletem busszal elsántikáltam a Szent Imre kórházba és elmondtam nekik mi a helyzet a térdemmel. Azt mondták nem tudnak segíteni, vagy a János vagy az Sztk. Gondoltam a múltkor nem volt túl jó a János most megpróbálom az Sztk t. Átsántikáltam az Sztk ba (Gyógyír XI - Fehérvári út). Ahol szinte fogadni sem akartak mondták, hogy előre kell időpontot kérni. Aztán még panaszkodtam, hogy mennyire fáj stb. nagy nehezen beírtak a sebészetre.

Hosszú várakozás után egy arab orvoshoz kerültem, meghallgatott kicsit megmozgatta a térdem elküldött röntgenre. Majd megint jó sokat vártam vissza a röntgen film el újabb várakozás majd azt mondta pihentetni kell rugalmas pólya, jegelés és flector.

Azt mondta nem olyan vészes, a vizsgálatokkal elment az egész nap.

Annyit tudtam már hogy az rtg nem mutatja a szalagokat. Gondoltam az ultrahang jó lenne, hogy van e szalag sérülés de nem tudtam gyorsan intézni ilyet.

Hazamentem és nagyjából betartottam az orvos utasításait.

Arra vonatkozólag nem mondott semmit hogy mikor menjek vissza vagy mi legyen mennyi idő múlva...

Az rtg filmet kiadták gondolom mert nem voltam illetékes lakcímileg.

Szólj hozzá!

Címkék: kórház sérülés kezdetek vizsgálat térd sztk

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztszalag-acl.blog.hu/api/trackback/id/tr314859008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása