HTML

Kezdetek - Újra foci

2012.10.27. 14:34 Sportsérülés

Olyan 2-3 hónap után javult annyit a lábam, hogy megkockáztattam a focit. Előtte elmentem egy gyógyászati segédeszköz boltba és magamtól vettem egy térd védőt. Gondoltam biztos ami biztos meg még ugye fájt is a lábam leginkább akkor ha belerúgtam a labdába (ekkor teljesen ki kell nyújtani a lábat). A véghelyzet fájdalmak újabb 2-3 hónap alatt enyhültek. Szinte mindig viseltem a térd védőt általában heti 1-2 foci volt.
Dokihoz már nem mentem mert időm nem nagyon volt rá + a múltkor sem nagyon örültek nekem.

A térdvédő (rögzítő) ehhez nagyon hasonló (pont az enyémről nem találtam képet a neten):

rogzito.jpg 6.750 Ft volt 2011 novemberében, típusa: WARITEX

(felpróbáltam vagy 3 at a boltban azt mondták ha alig bírok benne mozogni az sem jó)

Mondjuk a próbálgatás a méret belövése miatt is jó volt XL eset vettem.

A bolt (bár lehet azóta már nem árulnak ilyet):

2M Margit-Med (Gyógyászati Eszközök Szaküzlete)
1027 Budapest, Margit körút 38.

Szólj hozzá!

Címkék: rögzítő foci sérülés kezdetek térd segédeszköz

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztszalag-acl.blog.hu/api/trackback/id/tr654873138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása