HTML

Kezdetek - Kórház 3

2012.10.23. 13:41 Sportsérülés

Eltelt még 1-2 nap kerestem a közelben ultrahangot 10 eFt Kelen Kórház (magán). Gondoltam biztos szólnak ha valami nagy baj van valamelyik szalaggal.
Leírt pár dolgot majd kértem, hogy mondjon is valamit. (nem mondott túl sokat) Nem talált semmit csak kis folyadék..
Megkaptam a leletet. Ekkor még nem tudtam, hogy leggyakrabban az elülső kereszt szalag sérül és hogy az nem igazán látszik az ultrahangon.
Mivel nem találtak semmit néhány nap múlva fájó lábbal sántikálva mentem dolgozni.
Ha teljesen próbáltam kinyújtani vagy behajlítani akkor fájt igazán.

Szólj hozzá!

Címkék: ultrahang kórház kezdetek vizsgálat térd

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztszalag-acl.blog.hu/api/trackback/id/tr954864356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása